Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

14 iulie, 2008

Dunga de pe ciment

-Mergi drept si priveste inainte. Nu te abate de la dunga pe care am trasat-o pe ciment cu creta, astfel imi demonstrezi ca esti beata. Tine bratele drepte si intinse pe langa corp, si nu incerca sa trisesi intinzandu-le in lateral, caci nu te ajuta nimeni. Esti singura si asta trebuie sa o faci tu, caci daca vei astepta sa te ajute cineva vei cadea si vei pierde pariul. Eu doar te indrumez...

-Si daca o sa cad? Am nevoie de cineva langa mine, sa ma tina de mana, sa nu imi dea drumul...

-Daca o sa cazi trebuie sa te ridici singura, sa fii puternica. Daca nu o sa imi demonstrezi ca esti beata si ca nu accepti asta. Deci va insemna ca ma minti.

-Nu, eu chiar am nevoie de cineva langa mine! Nu pot sa fac asta singura!

-Trebuie! Caci esti singura si asa vei ramane. Fii puternica!

Nu am mai zis nimic... Stiam ca nu o sa pot merge drept pe dunga trasata singura si ca am nevoie de cineva langa mine care sa ma tina de mana si sa ma incurajeze... Dar avea dreptate, eram singura si asa am ramas...

Intr-un final am cazut... Si nu m-am ridicat nici acum... I-am demonstrat ca sunt beata si ca mint... Ca ma mint pe mine... Pe cei din jur... Sunt beata si acum, si zac intr-o ceata fara margini, fara sa mai vad dunga trasata pe ciment cu creta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu