Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

21 septembrie, 2008

Heal me.

Vino aici. Vindeca-ma. Atinge-ma cu mainile tale. Nu te intoarce si tu cu spatele la mine. Sunt aici. Si nu ma mai pot vindeca singura, asa cum o faceam inainte. Nu mai pot. Nici macar timpul... Vino aici. Lasa-ma sa stau la tine in brate o zi intreaga. Mangaie-mi crestetul capului si saruta-ma pe frunte. Fa-ma sa ma simt copil. In siguranta. Fi tu mama mea. Vindeca-ma. Lasa-ma sa plang. Sa urlu tot ce simt. Sa tremur de neliniste si teama. Lasa-ma se le tip pe toate. Si nu ma intreba nimic. Asculta-mi lacrilmile. Si tine-ma strans de mana. Sa te simt acolo. Vindeca-ma. Heal me.
Linkin Park - Faint Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu: