Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

21 septembrie, 2008

Momente.

Cand stau cu ea la o tigare. Cand ma plimb prin parc singura. Cand dansez prin casa, de nebuna, cu castile de la telefon in urechi. Cand injuram. :D Cand stau si citesc o carte. Cand visez. Cand ma dau de gol singura si apoi incep sa rad. Cand astept sa treca ora de romana. Cand ma intalnesc cu ele la o cafenea. Cand primesc un telefon neasteptat. Cand miros o floare. Cand privesc cerul. Cand adie vantul si cand ploua. Cand ma pierd in mare. Cand plang. Cand ea ma tine in brate. Cand eu o tin in brate. Cand radem in hohote. Cand un necunoscut imi zambeste. Cand cineva imi cere iertare. Cand gresesc si ma doare. Cand imi cer iertare. Cand ma rog sa fie bine. Cand nimic nu e bine. Cand ma uit la ea si o admir. Cand se uita la mine si nu ma intelege. Cand mi-e alaturi, la rau si la bine. Cand ii aud inima batand. Cand ii e dor de el. Cand imi e frig. Cand bem un ceai cald. Cand privim amandoua pe geam. Cand ma cert cu tata. Cand vreau sa plec departe. Cand imi e dor de toti. Cand nu ii mai suport. Cand imi e dor de tine. :| Cand altii sunt fericiti. Cand sunt plina de ura si invidie. Cand sunt trista. Cand sunt vesela. Cand eu cant. Cand ii ascult. Cand ma tradeaza. Cand ma dezamagaesc. Cand sufar. Cand iubesc. Momente.

Un comentariu:

  1. asta e inspirata. :)) adica. si eu am momente d-astea. si multe altele. f frumos. >:D<

    RăspundețiȘtergere