Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

16 septembrie, 2008

De ce din nou??

Dezamagiri. Cand se vor termina?? Incerc sa fiu cat mai vesela, sa ma simt bine. In ultimul timp mi-a mers bine. Si exact in punctul in care lumea mea parca revenea la normal, atunci "boom!", apare o noua dezamagire. Si un nou motiv pentru care imi pierd iar increderea de sine. O reparasem. O lipisem acolo unde era rupta. Dar se pare ca nu am lipit-o bine. Sau cu ce trebuia... :| Mda. Nu ma asteptam. Si, sincer, cred ca nu vroiam sa vad. Sau sa accept. Nu din partea voastra. Va veneram atat de mult... Si va luam apararea in fata celor care spuneau chiar adevarul. Iar eu nu vroiam sa cred. Pacat ca mi-am dat seama prea tarziu ca aveau dreptate... Pfff... Ati uitat, nu? Tot. Sau am gresit eu cu ceva? Oare sunt eu de vina?? Daca da, spuneti-mi. Si stiti cum am gresit? V-am pus increderea si devotamentul meu pe tava. Vi le-am oferit, iar voi le-ati luat din prima. Si nu ati stiut sa le apreciati. Sa aveti grija de ele. Imi pare rau. Si jur, nu imi mai ofer increderea pe tava nimanui pana nu mi se dovedeste ca se merita. Nu voi mai accepta sa ma folositi pentru binele vostru. Adevarat mi-a spus cineva azi: "Fiecare cu interesul lui." Numai ca eu, in prietenie, am decis ca intotdeauna sa ma gandesc la voi, fara sa ma mai gandesc la mine. Poate ca asteptam sa faceti voi asta. Ha :)) Ce naiva am putut fi! Normal ca fiecare cu interesul lui! ... Mda...asta e. Mergem mai departe. Lumea nu se opreste aici. Numai ca nu o sa mai fie asa ca pana acum. Aveti nevoie de mine? Uitati ca exist, asa cum faceati dupa ce v-am ajutat. O sa regretati? Nu-mi pasa. Acum mai sper doar ca singura persoana care mi-a ramas sa nu ma dezamageasca si ea... Macar tu sa mai fi aici. Fiindca acum iar cad...

Adda feat.Sakdat - Prietenie Fumata
Asculta mai multe audio Muzica » Da, ai dreptate. Un prieten mereu voi avea. Chiar si numai unul. In privinta dezamagirilor... Si aici ai dreptate. Asta e. Mergem mai departe. Dar se schimba foaia. Te pup, Andra! >:D<

2 comentarii:

  1. un prieten mereu vei avea.
    asculta-ma pe mine.
    oricum dezamagirile nu se vor termina usor. nu se pot termina.
    unii nu se pot abtine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista persoane care iti apreciaza calitatile iar altii nu dar cel mai important e sa ai incredere in tine chiar dak vrei gresi iar, e singurul lucru pe care trebuie sa il apreciezi TU pupici

    RăspundețiȘtergere