Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

26 august, 2010

Noi inca mai jucam sah. Intotdeauna am jucat.

      Vrei sa ma macin pe dinuntru? Uite ca nu am sa o mai fac. M-am macinat destul. Imi spui asta dupa atata timp... Mai bine taci. Nu mai accept. Imi este si asa destul de greu cu situatia in care ma aflu. De ce pleci si apoi te intorci? De ce intr-o zi imi spui ceva, iar in urmatoarea altceva? De ce ma chinui? De ce ma intrebi, daca nu vrei sa stii? De ce nu ma intrebi daca vrei sa stii? De ce speri sa auzi un adevar pe care doar tu ti-l imaginezi? De ce nu ma crezi? De ce ma faci in toate felurile, cand stii bine ca nu sunt asa cum spui? De ce ma ranesti? De ce incerci mereu sa intri in mintea mea, sa ma manipulezi? De ce ma provoci? De ce ma minti? De ce te razbuni? De ce imi spui ca nu iti mai pasa? De ce imi spui ca inca ma iubesti? De ce imi spui ca m-ai uitat? De ce imi spui ca nu m-ai uitat? De ce inca imi reprosezi toate chestiile alea? De ce ma enervezi? De ce imi spui ca m-ai inselat? De ce imi spui ca nu m-ai inselat? De ce crezi ca te mint? De ce crezi ca te-am tradat? De ce te gandesti la mine? De ce te razgandesti? De ce ma omori cu zilele? De ce, daca nu mai esti in viata mea, faci parte din viata mea? Si de ce vrei sa mai faci parte din viata mea? De ce astepti? De ce nu vorbesti cu mine? De ce vorbesti cu mine? De ce te certi cu mine? De ce apoi imi vorbesti frumos? De ce nu ascultam?  De ce inca jucam sah? De ce suntem intr-un razboi in doi cand amandoi pierdem? De ce nu castiga unul din noi? De ce ne aflam competitie? De ce ne masuram in orgolii? De ce? Si uite ca iar am ajuns sa ma macin, desi am spus ca nu o mai fac.
                        "Cause I used to be The White Queen and you used to be The Black King."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu