Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

20 august, 2009

Wow, chiar mi-era dor sa scriu aici si de voi toti pe care ii citesc... Si o sa mai scriu... Nu stiu daca voi scrie prea des, nu vreau sa imi mai plang durerile. Nu vreau sa imi plang de mila. Vreau doar sa scriu de placere. :) Azi ma simt bine. Chiar ma simt bine. Un pic mai usoara. Doar un pic mai linistita... Winampul meu e on. Michael Jackson imi umple urechile pana la refuz si ma face sa dansez. Inca nu imi vine sa cred ca acela cu a carui muzica am crescut nu mai e...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu