Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

22 februarie, 2009

...si daca ar fi sa plec eu, mai intai m-ar durea pe mine, apoi pe tine. Si daca ar fi sa pleci tu, mai intai m-ar durea pe mine, apoi pe tine...
Spuneti-mi voi... Ce ati face daca ati sti ca veti trai o iubire imposibila? Si cand spun asta, ma refer la o dragoste interzisa de legi...de noi si poate chiar de Acela de Sus...

3 comentarii:

  1. As merge tot inainte, sa vad ce se intampla...
    Poop.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deona are dreptate. Nu te costa nimic sa incerci, dar daca stii ca e o relatie destinata esecului, incearca sa nu depui toata iubirea care ai depune-o intr-o situatie obisnuita, pentru ca, cu fiecare gram de iubire care il oferi suferi mai mult cand pierzi tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am documentat, sa stii ca nu e pacat in fata lui Dumnezeu si in fata bisericii ca voi doi sa fiti impreuna. Sunt acceptati verii de gradul II...
    Va fi bine, eu stiu acest lucru, eu am fost odinioara indragostita de un var de gradul III. Na, la noi nu a fost sa fie, eram copii, poate prea copii.
    Si sa stii ca nu ma supar si nici nu ma incarc atunci cand imi povestesti aceste lucruri, fac parte din tine si la un moment dat trebuie sa te descarci cuiva, daca tii in tine, innebunesti...
    Poop dulce si o seara super-super!

    RăspundețiȘtergere