Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

13 februarie, 2013

De ce continuu sa cersesc atentie? Si increderea altora? De ce continuu sa cersesc aprobari si acorduri? De ce continuu sa cer voie sa fac ceva? De ce continuu sa astept scuze sau o parere de rau , si, mai mult decat atat, de ce continuu sa cersesc acceptarea celor din jurul meu? O opinie sau recunoasterea unor merite care mi se cuvin? De ce continuu sa cersesc incurajari, reactii sau vorbe bune? De ce sunt criticata tot timpul? De ce nu imi iese niciodata, oricat de bune imi sunt intentiile, ceea ce imi doresc sa fac? De ce continuu sa astept ca ceilalti sa imi spuna ca e bine asa sau invers? Sunt nimic altceva decat un suflet slab. Acum cativa ani, eram altfel. Eram libera si nu imi pasa de nimeni. Aveam stropul de nebunie care ma facea sa fiu puternica, capabila de orice, sa mut si munti din loc. Puteam sa lupt pentru tot ce imi doream. Puteam sa lupt, pur si simplu. Puteam sa sfidez si nu imi cerea nimeni socoteala. Eram sus, undeva unde nu ma atingea nimic. Apoi am inceput sa cad si am ajuns asa.

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sometimes falling feels like flying...Lumea devine vis, visul devine lume.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa aveti un an nou plin de bucurii, cu multa liniste sufleteasca, cu sanatate si multe realizari! Petrecere frumoasa de Revelion! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. In cazul in care aveti nevoie de service usi, va recomandam sa alegeti http://www.service-expert.ro/ . Multumim.

    RăspundețiȘtergere