Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

28 februarie, 2012

    Mi se termina timpul... Cum ma doare frica sa te am si apoi sa te pierd... Viitorul sta scris undeva, intr-o carte batrana, si ma asteapta pe la colturile strazilor, sa ma incolteasca si sa isi infinga ghearele in mine. Mi-as dori sa raman prinsa in momentul de fata, cu tine iubindu-ma mai mult ca niciodata si eu daruindu-ma complet, cu trupul, sufletul, inima si mintea...daruindu-ma tie. Dar nu imi permit sa imi doresc, mi s-a barat timpul pe care mi-l alocam dorintelor. Acum nu imi ramane decat frumusetea si responsabilitatea de a te iubi asa cum meriti, de a te face sa te simti cat mai implinit, de a te face sa fii mai fericit ca niciodata... Ma rog la Dumnezeu sa imi mai dea timp sa te iubesc, sa te iubesc si mai  mult, si mai puternic...sa imi dea putere sa te ridic, sa ma ajute sa gasesc puterea interioara sa te sustin cand vei avea nevoie de mine... Ma rog la El sa nu te ranesc niciodata, sa nu ma urasti, sa nu te sacrifici pentru mine...Ma rog la El sa nu ma mint singura si sa nu te mint pe tine, sa nu mi se murdareasca sufletul mai rau, ca eu sa nu iti patez sufletul cu durere... Ma rog la Dumnezeu sa imi fi destinat tu mie, iar eu tie pentru intregile noastre vieti, pentru ca pe tine te vreau pentru totdeauna... Cu tine vreau viata, cu tine vreau viitorul...Cu tine vreau sa cresc suflete curate, doar cu tine vreau  sa cresc in iubire... Ma rog sa nu ne desparta nimeni si nimic, sa nu stie nimeni nimic, nicicand, cine esti, cine sunt, cine suntem...doar noi.  Ma rog sa nu imi mai fie frica niciodata. Ma rog sa lupt in fiecare clipa pentru tine. Ma rog sa te iubesc mai mult decat ma iubesti tu. Ma rog sa ma ierti daca iti voi gresi vreodata. Si ma rog sa nu te pierd niciodata din viata mea, indiferent de ce se va intampla. 
    Cred in tine, Doame si cred in tine, Iubire. Cred in tine, iubitul meu. Arzi in mine. Te iubesc.

2 comentarii:

  1. Ma rog la Dumnezeu sa imi mai dea timp sa te iubesc, sa te iubesc si mai mult, si mai puternic...sa imi dea putere sa te ridic, sa ma ajute sa gasesc puterea interioara sa te sustin cand vei avea nevoie de mine...

    Draga mea mă rog şi eu pentru tine şi mă voi ruga mereu.
    Dragostea Lui va învinge! Cu mare drag, de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Doamna Elena! Sper ca sunteti bine! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere