Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

27 decembrie, 2009

Well...am revenit cu poze, asa cum am promis... :)

 cu ea... :x

 Irina si Mihaela
...
ea e scumpa mea Christiana...:x

Doi zapaciti... Elena si Catalin...colegi de clasa. :x

:D
 Bianca... si Oana... :)

Daca mai vreti... mai pun. :))

3 comentarii:

  1. Ma bucur sa te vad cu zambetul pe buze
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) mai pune. :>
    so...cum a fost??te'ai distrat,nu?? >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce veselie se desprinde din aceste poze.Ma bucur pentru tine draga mea si da-mi voie sa-ti mai urez inca o data [ mai ales ca urmeaza pragul unui nou an] LA MULTI ANI SI BUNI!

    RăspundețiȘtergere