Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

22 noiembrie, 2008

Ati innebunit. Toti. O ia lumea razna, normal, o luati si voi razna. Ca sa fiti in rand cu moda. Ca asa e acum. Daca vrei sa fi in rand cu moda trebuie sa o iei razna. Cred ca in curand o sa o iau si eu. Tata, ai gresit. Si pana nu iti dai seama, eu nu o sa iti mai adresesz niciun cuvant. Pur si simplu pentru ce mi-ai zis si pentru felul in care m-ai facut. O sa regreti. Stiu asta. Si o sa te doara mai tare decat acum. Si o sa platesti pentru faptul ca m-ai obligat sa renunt la visele mele. Da, poate ai zis ca imi faci bine. Uite ca nu e niciun bine, si ai facut mult rau, atat mie, cat si tie. Aaa, si pe mine nu ma rascumperi cu bani pentru haine, si alte lucruri. Si nu te lua de mama ca de ce mi-a cumparat cizmele care nu mi-au placut. Nu incerca sa te dai pe langa mine asa, ca nu o sa iti iasa nimic. Te doare, nu? Eh, lasa, ca e bine sa mai si doara. Stai linistit, o sa treaca. Nu o sa tina pentru o vesnicie. I know, now it hurt's like hell... Stiu ce o sa ganditi. Ca sunt egoista, prea dura si ca ar trebui sa ii mai acord o sansa. Well, eu nu mai cred asta. I-am acordat-o de mprea multe ori, si a ratat-o tot de atatea ori. M-am hotarat sa ma pun pe mine pe locul intai, si sa nu ma mai gandesc la altii inainte. Acum, sincer, ma doare in cur de ceilalti.


Mecena feat. Motzu - Trecutul prinde glas
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu