Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

10 octombrie, 2008

De ce ma mint singura? De ce spun ca nu te mai iubesc?? Am tacut mult timp dupa ce am dat in scris ca nu te mai iubesc. Si s-au adunat toate pe care le-am gandit despre tine. Si iar nu mai pot sa tac. Si daca spun despre asta, nu ma lasa sa vorbesc. Cica imi fac rau singura. Oricum imi fac rau singura cu fiecare gand nerostit...
Si doare, pentru ca am crezut ca pot merge mai departe. Si se schimba toti, si pleaca toti, numai eu nu pot. Si doare, pentru ca imi dau seama ca s-au indepartat de mine poate cele mai dragi fiinte. Nu mama, nu tata, ci ei... De ce?? Din cauza mea? Sau din cauza ta? Din cauza ta am ajuns asa? Tot te iubesc, si poate ca va fi asa mereu. Dar nu mai vreau in felul asta.
...Ma predau tie, Durere...

Un comentariu:

  1. persoana care o iubesti atat, stie? anyway... poate tii minte articolele in care spuneam si eu k tin la cineva si k nu pot uita de acel cineva. mnah. a trecut. :) asa va trece si la tine. ai incredere.. deocamdata profita de sentimentele pe care inca le mai ai fata de persoana respectiva, k e frumos sa simti asta. Iar persoanele care spui ca s-au indepartat de tine, nu au tinut si nu tin suficient la tine, cat sa te inteleaga.. so, ignora-le. fi si tu putin egoista. good luck. >:D<

    RăspundețiȘtergere