Esenţă.

Fotografia mea
Mizil, Prahova, Romania
Eu sunt Elena, reprezentanta focului si a luminii si fiica zeilor, cea mai frumoasa dintre muritoare. Dar, mai presus de orice, sunt Cecilia, patroana muzicii, cea orbita de credinta si de dorinta de a atinge cel mai superior nivel al lumii zeilor.

29 august, 2008

Go away...

Nu te mai vreau in viata mea. Te rog sa pleci. Imi face rau sa te privesc. Imi face rau sa te ating. Nu mai iubesc durerea. Nu mai vreau sa ma simt in viata doar atunci cand doare. Vreau sa pleci de aici. Mi-e frica sa te mai iubesc. Mi-e teama sa nu devin iar dependenta de suferinta, dependenta de tine. Lasa-mi sufletul in pace! Nu mai am nevoie de asta, chiar mi-a fost de ajuns... Ma obisnuisem sa te ador cu fiecare clipa care trecea prin mine. Te uitasem acolo, la mine in suflet si nu aveam curajul sa te scot. Daca te scoteam trebuia sa imi smulg si inima din radacini, pentru ca tu...Tu stateai acolo, bine prins in lanturi. Acum ti-am dat drumul, esti liber sa pleci. De ce ramai? Nu mai am nevoie de tine. Nu vreau sa mai am nevoie de tine... Desfati aripile si zboara unde vrei. Pur si simplu. Pleaca. Daca pleci, promit ca plec si eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu